deserv much more than this.

Blev inget eskilstuna. Men imorn gäller det, min mardröm. :(

Annars har helgen innehållit festande och öltältet, men vart svårt att glömma och kroppen säger ju ifrån.
Igår och idag har jag jobbat de dagar som jag bytte helt i onödan. Bara förvärrat alltihoppa. Men blev klart glad att vara tillbaka när man får ett varmt välkomnande. Och att någon tycker att de skulle bli kul att jobba kväll ihop med mig. Och idag har en tant lärt mig sticka lite, ska bli min nya hobby har jag bestämt. Haha. Ska bara köpa mig ett nystan och stickor och gå dit och lära mig lite mer :)

Hur kan man ha så fel om en person? När man mest behöver någon. Det gör fruktansvärt ont. Men har nog inga tårar kvar. Vill kunna skrika allt vad jag har, kankse släpper de då?! Detta har nog sårat mer än otroheten jag vart med om. faktiskt känns detta. Jag är ju liksom inte ensam om att ha hamnat i denna sits, men de är precis som om allt detta vore mitt fel och jag måste straffas. Jag tänkte tydligen bara och så poff så fanns det där, men riktigt så fungerar det ju inte. Det är jag som ska ha skam i kroppen. Och du som speciellt vet hur jag fungerar och defenetivt inte fixar sånt.

Fick mig en ny dammsugare idag :) Nu kanske de blir lite roligare att städa iaf, men en som fungerar menar jag.

Ganska less på allt igentligen, less på allt festande, less på jobbet, vissa människor och att aldrig bli tillfrågad. SUCK!

ja men annars så har jag hängt med emma och emelie O en stund idag, sen gick jag och emelie P med emma hem en bit, så de blidde en liten promenad i regnet. Underbart.

Ne, dusch och sen slänga sig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ganska less på allt igentligen, less på allt festande, less på jobbet, vissa människor och att aldrig bli tillfrågad. SUCK!



Håller med dig emma, det känns inge vidare. Blääk.

2008-08-13 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback