life.

Gårdagen ganska jobbig, men man har turen med nära och kära :) Först var Kristoffer med en stund, sedan kom Johanna och tone förbi med fika :) sedan var de jessica som fick turen att sitta med mig resten av dagen. Love you guys!

Jessica pratade som vanligt med herrn i telefonen, och då tyckte de väl synd om både mig och den andra så fick ett telefonsamtal av någon. Haha. Lite kul o prata med någon man inte känner, lät ju till o med rätt söt, inte för att man kan höra sånt men man kan väl låtsas. Haha.

Annars känns de bra faktiskt, jag mår bra, bättre än på flera veckor, känns underbart´att leva igen. Klart att de är tungt oxå, men klart en lättnad. Men de kommer ju alltid finnas med mig. Man kommer alltid minnas och fundera.

Annars idag har jag hunnit med en hel del, var nere på nyponet och träffade läkaren en snabbis. Sedan städade jag balkogen, lagade mat hann tvätta två tvättar och gick en promenad  med ziza. som innebar träning och lite roligt. :) Sedan bar de iväg till jobbet kl 14.00 - 21.00 gick ju bra de. Jobbade med en vikarie eftersom anna svek ;P Hon sa nämligen "Bäst för dig emma att du kommer på fredag för då är de vi som jobbar" Jojo de ska jag komma ihåg. Haha.

ne, tv en stund sen sängen, jobb imorn. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Måste bara kommentera ordet "gays" låter inte alls bra.. =p Guys ska de va. =p o förresten, du hade rätt om karln som ringde dig. sa ju att han lät.. "rund och inte alls snygg" men det är tvärtom. =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback