tuff dag.

Ja, vaknade, gick ut med ziza i vanlig ordning. La mig på soffan och somnade i vanlig ordning som den senaste tiden. Hehe.
Sedan blidde de stan med jessica. Sen djurmagazinet och lite fart o fläng över allt. Sen pizza mums.

Ja, så stod det klart att de var som jag misstänkt. Vet inte om de ska vara på gott eller ont. Här har ni någon som kommer vara borta i sina tankar och funderingar ett tag iaf. Kanske ett tecken?

Sen blidde de öltältet och kolla läget, men jag blev bara förbannad. Varför ska allt hända just idag.? Tack för att du visat var du står när jag som mest behöver dig. Men du är defenetivt inte mogen och häller inte värd mig som vän. Du har visat precis vart du står. Och ni passar jävlig bra tillsammans så håll dig till henne. "Du förstörd det vi har" Ja men visst, vi har ingenting, för vänner ska väl kunna stå för att man är vänner, men inte ens det klarar du av så jag förstör absolut ingenting, för det finns ingenting och har aldrig gjort för det är bara på dina villkor.

Har min kära vän jessica här som nattligt sällskap. Haha. Känns lite lättare så. Dags att sova snart kankse. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback