1 dec

jaha, då har den här dagen snart oxå gått då. städat lite och julpyntat, blev inte så mycket av de igår. Vart hos mor en stund, o så fick zizan stanna där inatt.

Setat och gjort lite julkort, tänkte jag skulle skicka iväg några egengjorda. Lite roligare =) Och hämtat min gamla telefon hemma hos mamma så nu har jag mitt vanliga nummer, men bli inte förvånade om jag ringer och frågar om ni ringt eftersom även den är knasig. :P Men men bättre än en icke fungerande telefon iaf. Måste btw till norpan någon dag och lämna in helvetet. Haha

jaja, tv en stund, sen duschen o sova. jobbelijjobba imorn.

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag hänger på o lämnar den ;) norrköping är en trevlig stad, men hatar att springa runt i alla affärer. då är de skönt att åka med dig.. haha.

Postat av: emma,e

klart du kan de, funderar på fredag när jag är lédig, skulle de passa damen? alltid roligare med sällskap.

2008-12-02 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback