dan före dan före dopparedan.

Jahapp. Då har även denna dag rullat iväg. Var hemma o fixade och donade. Sen blidde de julklappshandling på stan med jessi och emma. =) Sen kaffe hemma hos mig.

Sen iväg till willys med lite skräp och handlade mat, för övrigt så är emma en riktigt rallykajsa ;) Haha.
Väl hemma kom jag på att julklappspappret var kvar i emmas bil, så tog en sväng bort till mamma i väntan på att hon skulle käka klart o komma bort med dem. Ewonne kom över med nyckeln (ska passa oliver ett par dagar) och sedan tog vi en liten promenad med hundarna.

Sen hem, började laga mat och så kom emma med papprena så jag slog in alla julklappar, mys =) Och sen ringde mormor mitt i allt och tackade för julkortet och så prata vi lite och så, länge sen. Och så kom dessan och simon upp på en fika, hämtade sina efterlängtade ljus =)

Ja, och du jessi, skulle inte du påminna mig om nått?? Haha. Pantkvittot låg ju kvar i jackan upptäckte jag precis :P

Jaja. dags för sängen snart. Ska träffa ida en stund imorn, sen bär de av till norpan. På kvällskvisten skulle jag visst till syster yster och ha lite filmmys eller nått. =)

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

HAHA! ja jävlar ja! det glömde jag totalt! ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback