glasögon?

Idag var de kurs på schemat, sista gången. lite tråkigt faktiskt, kommer sakna att gå på de varannan torsdag nu ju. men men. Vård och omsorgs politikern (minns inte vad hon heter) var där och pratade lite, svarade på våra frågor och så. Hon verkade faktiskt väldigt vettig. Man har sina förutfattade meningar om högre instanser som politikerna.

Sedan åkte jag och mamma ut till Marie och hämtade zixten. så söt så. Men han däremot en hund som är lite rädd för honom, skakade som ett asplöv, satt o klängde i mitt knä och for sedan iväg som en avlöning till sovrummet som hon alltid gör när de är något hon inte tycker om. Haha.

Sen har jag bokat synundersökning imorn, 300 jävla spänn, då är de nästan så att man önskar att man har synfel så att man inte behöver känna att man slängt ut pengar på ingenting, och samtidigt så kanske man får bukt på mina problem som trötthet, huvudvärk och har även märkt på senaste tid att saker o ting blir lite suddigt i mellanåt. Även kvällskörning med bil är ju ett helvete när man absolut inte ser vägen. Så igentligen hoppas jag att felet finns där. Då slipper jag leta vidare, för något är de ju.

Ja och för övrigt så har jag semester nu, underbart underbart. Jobbar inte förnst juldagen. Hihi. Jag njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback