have it your way.

jaha, då gick även denna dag då, trotts ett skit pass 12 - 20.30. Bläääk. Men gått ganska fort endå. Imorn är de 7.30 -16 som gäller, sedan blir de att göra tacopajer hemma hos mamma, maggan och uffe kommer på lite middag, mys.

Ja, tillbaka till denna dag. Jobbat med marie idag, hon är så go. Snackade lite om liv o kärlek, kändes ganska skönt att de är en vuxen människa som är lik en själv, att faktiskt vuxna människor tänker precis som vi ungdomar, men en sak är ju lite skrämmande, att de faktiskt är svårt att förändra beteenden och att killar alltid kommer förbli dem de är idag, alltså de kör på samma stil som vuxna, trodde att dessa beteenden man ser faktiskt försvinner när de växer till sig men så verkar inte fallet.

Ja, sen drog jag hem till mamma en stund, kollade läget och åkte hem o kollade på criminal minds, fan de slutet kan de väl inte ge när man får vänta enda tills 8:e jan. suck. Jag vill veta nu, men jag vill inte veta av att någon där även i denna serie :P TV, nörd, thats med. Sen har vi hells kitchen, se vem som åker ut idag då, vet vem jag tycker för hon är en falsk F.
Snart dags att  nanna kudde, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback