måndag.

Lördag: Jobbelijobba, hem o städa sen förfest här. Och statt på de.

Söndag: Bakisdag. Käk hos mamsen. Det kliar i munnen ju. Ja sen tänkte jag inte mer på de, men så hände de igen efter matlådan jag käka, ringde till gerhard och visst var de som jag trodde, han brukar aldrig ha ägg i pannbiffarna men nu hade han haft de, precis som jag trodde. Att ingen lär sig någon gång, har ju endå levt med de sen liten. :P  sen iväg till mikis o jimmy och hälsa på lilla irma. Sedan kom jessi förbi och blidde de vanliga söndagsprogrammen och chips o dipp. mumma.
Men som jag sa: Alla program har jullov nu vad ska jag göra?!
Jessica: Skaffa dig ett liv kanske. Haha.
Ja de har du kanske rätt i ;)

Måndag: Jobbelijobba till 3. Hem och gick ut med ziza och ariel. Hem och började baka bullar, en promenad till konsum, bort till anette och tog bort naglarna. Hem igen och fortsatte baka, städa och göra tacopaj. Nog allt har jag hunnit med idag. Men nu är jag trött och funderar stort på sängen. Vore underbart.

Föresten så ringde P idag. Skulle be C höra av sig till mig igen, sa att jag har ju cissi som lovade att följa med så att jag verkligen kommer dit. Svårt att ta tag i det, men vet att de behövs även om de känns bra nu.

Jaja, allt för mig. Natti natti.


Kommentarer
Postat av: Jessi

jag skojade ju! hahah.. är det nån som borde skaffa sig ett liv så är det väl jag? =p ihih. o de där sista, jag tror jag förstår.. o de låter bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback