norrköping såhär dagen före.

Japp, tog mitt pick och pack och ziza och drog till norpan. Hämtade ett par av mina glasögon innan. Känns skumt men lika bra att använda dem och vänja sig.

Ja väl i norrköping, lämna jag av ziza hos pappa, så åkte jag och syrran och hämta upp hennes vän och drog in till stan. Köpte mig en hårfärg så att jag kan få bort mitt råttfärgade hår som camilla sa :P

Och jag lovar, nog allt fick vi en bilfärd, de får man alltid med camilla.
Camilla de är rött!
Äsch jag har inte tid att vänta.
Haha
Och sist men inte minst höll hon på och köra på en snygging, han flög några meter bakåt när hon kom med sin räser :P Haha. Galen.

Ja, sen blidde de pizza mys med två vildingar hos syrran, och nu sover de och jag sitter med färg i håret. Kanske dags att gå upp till pappa snart och sova. Upp tidigt imorn, bilen till frukosten går ju 9.15.

allt för mig. God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback