nyårsafton.

Ut med skiten och in med de nya =)

Jahapp, igår var jag på arbetsintervju, ska få gå inskolning som personlig assistent nästa vecka, och jag får gå med ancelique :P Kan bli kul. Sen skulle jag få skolas in hos 2 personer till om de nu vill ha mig, det är ju trotts allt brukarna som bestämmer. Så de känns jävligt underbart, kanske man kan få in lite extra i kassan och bli av med lite skulder. Så tyckte hon att jag tjäna dåligt på öster, vilket jag gör, så som timvikarie där ko

mmer jag tjäna mer än på mitt ordinarie jobb. Hehe

Ja sen var de jobb som gällde 16 - 20.30

Idag är de självaste nyårsafton. Har inga större förväntningar på hur de kommer bli. lika bra de. =) Kanske dags att vika lite tvätt, diska och börja göra sig iordning.

jaja. Gott nytt år gott folk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback