Love knows no limits and troue friendship last a lifetime.

jaha, i fredags drog cissi, emelie, jessica o jag till norrköping. Cissi o memme shoppade lite medans jag och jessi åkte till papsen och umgicks lite med dem. Sedan blidde de vin med emma o jessi. Trevligt trevligt. Ett varv på stan o så.

På lördag morgon vaknade jag upp förkyld o jävlig, men på kvällen pallade jag inte att sitta hemma så gick bort till mattan o drack lite vin med dem. Så blidde de statt, käk och efterfest, Men där var de så tråkigt så jag och alex hade sällskap hem. japp, så kan de va.

Idag var mamsen och jag hos marie och hälsade på kissebebisarna, sedan blidde de käk på olympos :) Och filmmys med jessica och linus. =)

Imorn ska zizan in o fixas till lite, ska bli skönt o få en fin hund :P
Dags att sova snart kankse. Och ja i veckan får jag veta hur de blir med plugget, hoppas hoppas. Känns som att de är dags, de är detta jag viilll.

Ni måste titta på den här videon, helt underbar.
Love knows no limits and troue friendship last a lifetime
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&feature=related

Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh vad fint de var med lejonen, fick en tår i ögat ju.^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback