emma i ett nötskal.

Ja, som vanligt är jag så duktig på att ta mig upp ur sängen i tid. Pappa ringde och sa att han var hos farmor så de var bara att flyga upp, springa runt här som en galning och plocka undan och ta ut ziza på en promenix. Sedan kom de hit, så åkte vi till picasso och käkade lite lunch. Och sedan hem hit igen och fikade lite.

Åkte förbi jobbet och lämnade en cykel nyckel oxå, ett jäkla liv om de inte finns där. "Saknar du oss redan?!" Haha. Nedu det är underbart att vara ledig. Hihi.

Nu åkte pappa iväg hem med farmor till flen, så skulle de förbi farfars grav och sådär så jag tänkte passa på att hoppa in i duschen eftersom jag inte hann med det förut :P Så kommer väl pappa så småning om och hämtar upp mig och ziza så bär det av till norrköping. Ikväll blir de att fira en 25 åring i östra husby. Inte så ofta man träffar dem så man blir ju så himla blyg :P Haha.

ne dags att sätta fart, måste betala lite räkningar oxå. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback