=)

Igår var de jobb som gällde. Gjorde något väldigt dumt men jag fick panik att hon ville att stolpskottet skulle gå med mig. Kände att jag bara inte orkade få psykbryt. Haha

Sedan hämta jag upp jessica, och på vasabron brann de en buss. Jessica försöka få en bra bild, men lyckades inte. Ingen kom till skada iaf. tur de.
Sedan blidde de lite svängar med mamsen. Och sen hem till mig. Lite vin. Mumms. Så kom även bella förbi en stund. :)

Idag var de jobb som gällde. Fick ha med mig stolpskottet på morgonen. Gick och svor för mig själv. Haha. Men sen slapp jag. På samlingen satt vi alla och kollade på varandras körkort. Så bröt sara ut "Va!!?? Är du bara 87:a?, trodde du var typ lika gammal som mig" Haha. Hon är 28 år. :P Sen kom B och sa "va 87:a trodde du var minst lika gammal som mig" och han är väl typ 24-25 eller nått :P Lite kul.

Ja, sen var de hem till mamma och fira lilla syrran som fyller 14 idag. Grattis :) Blev smörgåstårta och jordgubbstårta. Alldeles för mycket dessutom. Så fick för mig att ta mig en liten promenad som blev en timme typ :P

Sen har jag badat hunden och klippt klor. Nu är hon inte glad på mig. Lyckades klippa lite för mycket så de börja blöda :/

Och imorn blir de förmodligen en tur med kristoffers bil :) Jag får äran att köra då :) Hihi.



Jag och Bella.



Jessica. Haha



Jag, emelie och bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback