måndag

Ja i lördags var de som sagt inflyttningsfest. Riktigt roligt att så många kom, och trevligt var de oxå :) Verkade som om de flesta tyckte de. Sedan blev de statt för en del.

Tyckte dock en situation var lite jobbig. Jag vet vad som är bäst men finns många anledningar till att de blev som de blev, vilket få kan förstå. Såg några sura miner för valet.  Men även jag tyckte de var väldigt jobbig sits.

Och en annan sak jag inte fattar, helt plötsligt visar båda nått. Väldigt underligt. Och varför vara svartsjuk? Ne, man blir ju bara lite fundersam. Och lite extra jobbigt är de väl när man får höra att föräldrarna fortfarande pratar om en. Jaja.

Igår var de lite jobbigt, bakis som tusan. Men så kom fia över med lite trösst, cola och vaniljbulle :) Blidde även käk, lite städ och film på de. Så kom jessica förbi en stund med. :)

Idag var de jobb som gällde, kändes att förkylningen kom tillbaka, helt förstörd. Sen kom jag hem, har städat och tvättat. Underbart.

snart dags att sova. Jobb imorn med 07.00 - 16.15

Kommentarer
Postat av: Strå!

Ahhh nu blir jag väldigt nyfiiken!

2008-07-15 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback