nattbad

Ja igår led jag av en jävlig träningsvärk, idag är det 3 gånger värre. Haha. Kankse skulle börja hjula och stå på händer lite oftare så kanske man kommer i form ;P

Igår var de jobb som gällde. sedan var de hem och baka tårta. haha. Ziza fyllde ett år och vännerna tyckte jag skulle baka tårta så det gjorde jag och bjöd på fika. Zizan fick massa presenter (massa godis) och sen fick ariel och ziza en varsin egen liten tårta :)

Sen bar det iväg på fest med Jessica, bella och emelie. Efter de lilla en stund och sen maistro med jessica. Där träffade vi danne som skulle iväg och bada så vi fick för oss att hänga på ner. Massa folk nere vid djulö mitt i natten :P
Så innan vi åkte ner sa Jessica: Men emma man ska inte bada när man ätit.
Äsch sa jag, det är ju bara när man druckit.
Dah vad har vi gjort hela kvällen då. Haha. Ibland är man riktigt smart.

Imorse har jag vart iväg och fått predikyr. Lovely. Och nu sitter jag här och väntar, ska iväg till Norrköping med mamsen och systrarna :) Tänkte försökte hitta mig lite saker jag verkligen behöver. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback