somethimes I melt I.

Kurt Nilsen - I

Jaha, igår drog jag till Norrköping. Firade min halvkusin eller vad man ska kalla det som fyllde 25. Alldeles för mycket smörgåstårta som vanligt ;P

Sedan blidde de hem, kollade lite på tv o så.

Idag vaknade jag av att ziza inte låg vid mina fötter, hörde henne sedan pipa där uppe. Pappa och annmarie hade snott henne :P Haha. Försökte få henne att vilja vara där uppe med dem men hon ville bara ner till matte. Haha.
Sedan bar det av till Åby, hjälpte syrran att måla om köket, eller inte jag men :P Mycket fint hemma hos dem nu. Men fick inte träffa vildarna för de var på sommardagis. Fick mig även en efterlängtad blomlåda med massa blommor, hihi.

Ja, så skjussade papsen hem mig, jag fixade med blommorna sen bar det iväg till hulta. Lite grilla med anna, micke, cia och fia. Mycket trevlig. Så kom även martin och johanna förbi en sväng så att hundarna fick busa :)

Ne nu är de dags för sängen. jobbeliejobb imorn. lagom roligt på semestern men de var nog endå värt de. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback