dont have what it takes.

Igår blev de 50 års kalas. Mycket trevligt :) Sedan blidde de lite fest hemma hos mig med emelie, cissi och jessica.

Sedan blidde statt, lite igenkänn bara ansikten :) Så blidde de lite dumt och jag har sån ångest idag. Usch jag gör verkligen inte så, det är inte jag men blev förbannad. Se mig ist!

Så gick jag och totte hem till mig och satt och babbla lite. Trevligt trevligt. Ja sen vart de hemfärd för honom runt 03.30 och då blidde de sängen för min del.

Idag har som sagt dagen vart fylld med ångest, vart och handlat på willys och sen hjälpt kristoffer med flyttstädning, så himla tråkigt men vad gör man inte.... Ja och som vanligt blir de fel. dumma dumma mig. "Emma du sa att du skulle klara av det här, du måste bevisa det för mig" Men jag tror inte jag klarar av det, jag vill men nu börjar det bli lite för mycket feelings igen.

Imorn kommer pappa och farmor hit och kollar in lägenheten. innan dess måste jag hinna städa, ser förjävligt ut här hemma. :( Sen tar jag en tripp till Norrköping och sover där en natt. Vill komma iväg lite.

Ne, natti natti.

Kommentarer
Postat av: tone

haha, Du & Totte =) Vad pratade ni om då? :P Nyfiken!

2008-07-28 @ 11:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback