understand.

Jobbat idag, fortfarande krasslig. :( Men inte råd att vara sjuk. Jävla olivgården rånar mig ju på 3000 spänn så det blir i princip 2 hyror denna månad, elräkning, telefonräkning plus 3000 kr till Gerhard. *suck suck* Och inga möbler har jag häller. Plus att jag går på 3 veckors semester nu den 25:e                            Livet är hårt!

ah men iaf på jobbet, sjukt lungt nu för tiden. Nästan jobbigt lugnt, men ska väl inte gnälla igentligen. Skulle vara klar med mina jobb kl 3 och då hade jag haft 1,5 timmes lunch. Men tog en fika hos en brukare. 

Efter jobbet skulle jag och ziza gå hem, misch följde efter hem till mig. så gick jag och ziza in och då stod han och gapa utanför porten och kraffsade på dörren så de var bara att gå hem med honom till mamsen igen. Söt katt de där.

Butterflies. Lite halvjobbigt. Men det förstod jag väl redan från början.

Gah, orkar inte sitta hemma. Så tråkigt!!! Måste göra matlåda. *suck suck*



Ibland är jag smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback