karlar

var ute ock åkte lite förut, tittade på en lägenhet. där kan man ju kalla snygg karl. Herreguda. :P
Mörkhårig, muskulös svensk kille. Väldigt söt. Och så frågade han K om vi var tillsammans, men han se
nej vänner med förmåner. Och jag höll på att skämmas ihjäl. Haha.

Sitter nu iaf här med Lidia och pratar lite och dricker kaffe. Lagar lite mat åt grabbarna och sådär.
Pratar engelska, jag som är så himla duktig på engelska, men som tur är så är inte hon häller så
bra på engelska, men vi förstår varandra, det är ju huvudsaken :P Tror jag borde studera engelska igen
är ju fan sämst på att prata. Haha

ne, nu ska jag väl försöka hjälpa till med maten lite. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Strå

Verkar som du har trevligt bruden =)

2008-07-22 @ 19:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback