we wont last forever.

Ja så kan de va. Har världens ångest att jag inte kan följa med till Norge. Vill verkligen.
Vore ju lovely att få spendera en vecka med någon man tycker om. Men ne då ska allt
skita sig så att man inte får någon semester :( Men förhoppningsvis så kankse
jag kan åka med v.33 om han inte ska tjura så förbannat :P

Vart och pratat med Olivgården oxå, fick 500 kronor billigare. Nått iaf. Men endå sur.

Och jag känner mig helt förstörd, svårt att andas men kan inte ta mer astmaspray för
jag är helt skakis i kroppen, endå har jag inte tagit så mycket spray idag, men endå
obehagligt. :(

Bakar lite bullar och kolakakor, mums. :)

Så imorn hoppas jag på att min syster och barnen kan komma hit. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback