en enda röra.

Jobbat idag, måste säga att de var väldigt lugnt. Vid halv ett åkte jag ner och slängde i mig lite mat. Sen till hud på läkarbesök, inte bra men mycket bättre "Och hur kan du bli så brun?!" Haha. Får sola tills de stänger för sommaren, nästa vecka oxå med andra ord. Sen får jag ta solen till hjälp :P Vart nu den är?

"Jaha, och vad gör du nu då?"
Ehm, jobbar i hemtjänsten. Men har tänkt söka till en utbildning till våren. (Fick nämligen höra att jag inte får jobba där)
"Jaha, vadå?"
Tänkte beteendevetare, så får jag arbeta med människor.
"Det stödjer jag helt och hållet!

Så bra. Då har jag fått Godkänt från henne iaf :) Ska bara hitta vart jag ska söka. Vill gärna till Norrköping men Eskilstuna låter bäst just nu.

Usch, kollade på tv. Så förbaskat jobbigt :( Jobbigare för mig än vad folk tror. Ringde och tröstade mig för fia. Sen ringde jag till pappsen och fick höra lite mer positivt. Känns lite bättre, men det gnager i en, hur ska de sluta.

Jaha, idag började allvaret då. eller senare men. suck jag är rädd. Och jag ska ut i helgen, så är det bara! Struntar i att man inte ska det.!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du verkligen äta medicin och sen skita i att man inte får dricka??? Då hjälper ju inte medicinen. Du tar det ju inte alls på allvar. Då mår du nog inte så dåligt som du påstår om du är villig att strunta i hur man ska sköta det.

2008-06-23 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback