flugan kvävs i spindelns nät.

vart ledig idag. Packat och packat. Känns inte som att det händer nått, bara en enda röra alltihoppa. Och nu känner jag mig illamående och konstig så tänker ge mig för idag. Ta en dusch och sätta mig framför tv:n med lite jordgubbar. :) Mums.

Zizan sover hos mamsen så jag får packa ifred, men jag saknar henne.

Och svar till Anonym: Vågar du inte stå för vem du är? tufft. Uppenbarligen så känner jag dig iaf ganska väl. Men ibland har man en förmåga att överdriva, så inte var de så farligt som de lät när jag skrev. Men antar att vi har olika liv, klart jag inte känner för att sitta här i min ensamhet och ruttna men självklart tänker jag även på min hälsa. Men sköt ditt så sköter jag mitt!!

Om exakt en vecka bor jag någon annan stans :) hihi. Hoppas denna vecka går fort, så jag slipper leva i denna röra. :P Får ju panik att bo såhär. hehe.

Riktigt orolig för hur detta kommer sluta. Ledsen att man trodde att man kände dig bättre. Trodde aldrig. Jag saknar dig ska du veta! Ska sluta vara så himla nyfiken och slå på tv.n blir bara ledsen. Kommer bli två jobbiga veckor. Jag vill ha ett bra slut! Men rädd att det slutar tvärtom.

Ne just de är ju allsång, måste man ju titta på!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

det löser sig. =)

Postat av: strå!

Hoppas VERKLIGEN att det ska gå bra för henne!! Tänker på dej.

2008-06-25 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback