Helgen

Fredagen blev öl med jessica. :)

Fick ett oväntat samtal. Gjorde mig faktiskt glad och klart man smälter när man hör "Jag är ledsen att jag inte hört av mig" Men som jag alltid sagt, killar måste ha en slags radar på sig, de lyckas ju alltid höra av sig när man känner att man glömt. Så är man tillbaka igen. Dock inte först, men sen när man fick höra en massa dumma ord bara för att han inte vill få henne arg och så visar hon sig där dessutom. Då kom pilen rakt i hjärtat.

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
To admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I have to move on and leave you behind

Lördagen var de först jobb. Sedan bar de iväg ut till "tjommarna" Jessica, bella och emelie. En mycket trevlig tjejkväll :) sen bar de iväg till statt. Många kända ansikten. Och lyckades göra en Jessica och ramla ner för trappan. Haha. Jag lyckas tamefan alltid :P

Idag är man skapligt bakis. Har packat, tvättat och flyttat ut ur min lägenhet, har lite kvar imorn, eller ganska mycket som ska göras imorn, Städa lägenheten, packa resten och iväg till tippen med allt skit. Så inatt bor jag hos mamma.

Så var jag och jessica på bio, sex and the city. Mycket bra, och lyckades fälla en och en annan tår. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback