hulta

här sitter jag ute i hulta, halva släkten är samlade. Dricker lite bål och så. Men jag sitter o väntar på maten, vrålhungrig. Haha

Igår var de midsommarfest hemma hos mamsen, de var i hulta så vi satt några vänner, käkade och drack. Dock var det lite stelt men tyckte de var trevligt endå.

Blev lite ledsen över vissa ord, tycker inte man säger så. kände mig verkligen som en billig jävla hora, men jag får är väl bara att tacka och ta emot och hoppas att den personen jag helst inte ville skulle höra det ej gjorde det.

idag var de bara att pallra sig upp och åka och jobba, men har faktiskt inte vart så bakis så de har gått bra.,

ne kanske ska vara lite social. Hade bra gott folk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något jag sagt? Isåna fall så var iaf allt jag sa bara på skoj ju!!! Men förlåt om det var jag!

2008-06-21 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback