In control

Ja, vakna upp imorse, upptäckte att jag hade väldigt ont när jag låg på den sidan :P Riktigt snyggt ben och arm har jag. Haha. 

Gjorde mig iordning och skulle få i mig lite gröt innan jag stack iväg till jobbet. Precis när gröten är klar kommer jag på att cykelfan är hos mamma. Så det blidde ingen frukost för min del, fick kuta iväg till mamma och hämta cyykeln ist. *suck* Klantigast i stan tror jag.

Är hemma på några timmars rast nu, kör en sån där rolig delad tur. :( Tänka slänga mig på sängen och vila en stund, sen måste jag städa upp lite här och kanske packa lite? Inte långt kvar nu ju. Sen ska jag iväg och käka med fian, prata lite och så, känns som att vi behöver det.

Carro frågade om jag hade killen kvar igår. En tanke slog mig, fan har vart singel i 3 år nu. shit. Ganska jobbigt tycker jag. Men jag lyckas aldrig hitta någon :P Är det inte jag som är för kräsen så är de jag som inte riktigt duger för dem jag finner. Men någon prins där ute måste de väl finnas! Haha. Dock tror jag att det är ont om dem här i staden.

Men jag är riktigt sugen på att plugga, iaf till nästa år. Så vi får väl se om jag hittar något som faller mig i smaken.

Imorgon börjar föresten allvaret, men jag är livrädd, hur ska mitt liv se ut de närmaste 6 månaderna?! Ett dumt tillfälle att välja den utvägen under sommaren. :( Men men, måste ju se, kanske blir de bättre. Dags att ta tag i det nu!!

Ne, vila. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback