life goes on.

Var några dagar sedan jag skrev nu :P Men men. Så kanske har en del att berätta. Fick jobba i söndags, men blir ledig lör,sön, mån, tis nu i helgen som kommer, underbart :)
För övrigt så handlade helgen om öltältet annars, var där tor, fre och lör. Haha. Alla Katrineholmare visar sig ute.

Annars så har jag avslutat ett kapitel i mitt liv. Känns faktiskt skönt. Gjorde nog det rätta för min egen skull. Faktiskt ingen ide att ödsla energi på människor som inte förtjänar det.

Igår ringde emma, jätte roligt. Tog en promenad, hon, mikis, ziza och jag. :) sen gick vi ner till stadsparken och träffade jessica och bella. Bella försvann ganska fort men vi satt kvar där en stund, sedan gick vi vidare mot allt gap och skrik. Sverige vann ju :)

Idag har jag vart med ziza hos veterinären, hon ska tillbaka dit nästa torsdag och operera sig. Eller de är ett mindre ingrepp i ögat. Hon har ju som ett så kallat körsbärsöga men det har inte blivit permanent ännu så de behöver inte ta bort körteln utan de ska bara försöka peta tillbaka den bakåt. Men det krävs ju sövning och så iaf.

Hade tänkt laga lite kålpudding idag, och packa eftersom jag aldrig lyckas komma igång och snart är de dags gör flyttt, tiden går fortare än vad man tror.

Har en massa planer eller rättare sagt viljor inför sommaren. Vill vill vill. Och så funderar jag på socionom utbildning. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback