nötter.

Jobbat idag, gått bra, men stressigt som vanligt. Sen cykla jag hem, så kom emma och hämtade håret. Och sen bort till mamma, tog en cider och pratade lite. Lånade två filmer som Mikis och Jimmy hade hyrt som jag tänkte lägga mig och kolla på.

Så gick Gerhard och Ariel med när vi skulle hem. Så satte sig Ariel och kissade. Strax där efter gapade någon kille från en balkong att vi skulle plocka upp skiten efter oss. Och vi frågade vart då? då sa han ja där borta precis vid hörnet, så svarade jag "ehh, det är en tik, hon kissade bara" så sa han nått om att han skulle kolla upp det imorn och jag svarade "gör det du"

Fan, blir så trött på människor, har inget mer vettigt för sig. Kanske bra och kolla fakta innan man härjar, och vad skulle du kunna se från en balkong från andra våningen i mörkret? Bah, människor. *suck*

ne, film. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback