begravning

Idag har det vart begravning. Sista farväl av farfar. Saknar dig enormt även om man inte sågs så ofta. De åren han faktiskt vart dålig har man inte riktigt velat inse hur dåligt det faktiskt var, det är nu i efterhand man inser det. Och det är skönt att du slipper lida mer.

Sedan gick jag och syster mikis med hundarna upp till intersport, det behövdes för min lilla tös, haft sådan överskottsenergi så det heter duga. Köpte mig iaf ett par träningsskor och en sportbehå så nästa vecka börjar allvaret, men så skönt det ska bli att komma igång. :)

Efter de hämta jag och Gerhard cykeln på jobbet så att han kan laga mitt däck. Och sedan tränade jag lite med ziza. Stolt matte.

Sedan kom fia över på en fika, lite snack och tv. :)

Nu är de väl dags att sova, upp o tvätta imorn och till tandläkare 8.15 och dra ut en gadd. Blääk.

Föresten, det är bestämt på allvar nu att min kära syster och hennes familj flyttar till åland, usch vad jag kommer sakna dem. Men i sommar är det jag och ziza som åker dit och bort någon vecka.

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback