cut me open.

Mycket trevligt igår måste jag säga. :) Började prata lite med en arbetskamrat, kändes så bra att få prata med någon annan vuxen, och det kändes som att hon visste mina problem innan jag hann säga vad det handlar om. Hon förstod precis, och berättade även en del spännande saker. Man tänker inte på detta vis bara för att man är ung så att säga.

Idag är det en delad tur som gäller. Vart ute med mamma i skogen med hundarna och så köpte jag ett halsband till ziza för 200 spänn, är man inte galen, man älskar man de små liven så ska de ha det allra finaste och bästa :)

Och jag har bestämt mig, tar lägenheten och så jag längtar, sitter redan och planerar hur de ska se ut och vad man ska köpa. Men så mycket saker man ska ha då. Är ju liksom inte en liten etta utan en trea så det behövs ju köpas lite saker så att de inte blir tomt :P Tänk så härligt, balkong på sommaren, kunna käka frulle och ta en cigg på morgonkvisten utan att de stinker i hela lägenheten, kunna sätta sig och sola och ta en kall öl framåt kvällen, underbart. Vi kommer nog stormtrivas där :)

Jävla pollenskit har börjat oxå *suck* Snacka om att man är känslig, börjar känna redan nu, droppsnuva, kliande ögon och så spelar de häller ingen roll vad man käkar, de kliar som tusan i munnen. Och då har de knappt börjat, så jag väntar mig nog något värre, dags för spruta igen tror jag.

Ne, nu ska de vikas tvätt, städas och så innan man ska tillbaka till jobbet. Sen ikväll blir de käk med Fia och Petra. Trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback