dreams can come trou

Igår var de jobb och utbildning, lex sarah. Faktiskt intressant, en del man glömmer. Sen käka jag och fia lite granna. Senare sen åkte jag och ziza till kristoffer.

Usch så ledsen var de länge sen jag var, kändes bra med en värmande famn i närheten. Fick inte slut på de förbaskade tårarna. Allt bara släppte.

Så fruktansvärt jobbigt med denna flytt till Norge, förstår inte. Känns som att jag förlorar min för nuvarande bästa v'än. men och andra sidan fick jag höra att jag inte kommer förlora honom. Kanske byggs detta till någonting ännu starkare, antigen kärlek eller vänskap. Får väl hoppas på det bästa.

Önskar jag kunde få den chansen och dra härifrån oxå, skulle behöva det. Vill inte vara här.

Idag har de vart jobb som gällt, jävla tråkigt väder. Nu sitter jag hemma, väntar just bara på att en speciell ska komma hem.

Allt för mig. See ya!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänker verkligen på dig vännnen. måste vara jättejobbigt. vet att det kanske inte känns som att jag finns här för dig, men det gör jag. Styrke kramar

2008-03-12 @ 18:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback