framtiden.

Jobbat idag, 8 - 16. Jävla väder och jobba i då. Men det gick ju endå, svårt att se nått när man cyklar bara. Haha. Ett under att ingenting händer.

Efter jobbet hämta jag min lilla älskling och hem och lagade mat, så kom fia över och käkade, potatis, pannbiff med sås. Mums.

Haha. Jag tycker de är lite komiskt. Lite roligt var det faktiskt.

Skicka in en intresseanmälan på en 3:a idag, ja det låter väl lite konstigt med en trea för mig och min hund, men den var inte större än 64 kvm och billigare än de flesta tvåor, 3700 mån. Hoppas man får chansen att kolla på den iaf, kanske nått att ha, Vore skönt att ha nått större.

Jaja, inget vettigt att skriva, bara att jag hostar så mina lungor snart kommer upp ur munnen tror jag. :/ Det gör ont.

Nu ska jag och älskling sova. Jobb imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback