grått och trisst.

Ja har haft denna blogg ett bra tag men aldrig skrivit nått, men jag tänkte väl göra som alla andra och skriva här ist. Något nytt liksom :P

Delad tur idag, så tråkigt. Men det går ju. efter de blir det väl utgång med jessica. Länge sen man umgicks med henne.

Måste lätta mitt hjärta lite....

Allt är så förbannat jobbigt. Man tror att man har träffat någon speciell, ja speciell är han självklart. Något alldeles extra. Men jag trodde det var något extra, något som kunde bli nått. Men nått är fel... Vi vill inte samma sak även om vi båda tycker om varandra. Känner mig så fruktansvärt ensam. Och snart kommer den speciella personen i mitt liv flytta till Norge, Så är det ens någon ide att fortsätta träffas? när jag tycker om så mycket som jag gör. Jag blir endå sårad i slutet. Jag kommer bli ännu mer ensam. Vad har man gjort för fel i livet när det alltid slutar såhär. Denna gång känns det extra, denna gång gör det extra ont. För nu är det någon speciellt.

Glad att jag har min lilla tös, hon är mitt allt. Vad skulle jag göra utan henne?!!!

image3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du skulle göra utan henne? Du skulle ha besök av mig oftare :P

2008-03-01 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback