Haha. Händer nog bara oss...

Ja igår var det att dricka lite vin med syster yster :) Alltid lika roligt att umgås och prata lite. Sedan bar det av på fest till kristoffer. Inte allt för roligt men det fick väl duga Sen blev de rockkväll på statt. Det roliga var väl på slutet. Mest irriterad faktiskt.

Konstigt, en människa jag inte pratat med på år och dar hälsade på mig igår. Trodde han knappt visste att det var jag men men. där ser man. Haha.

Idag bar det av till Norrköping med Mickis och Jimmy. Trevligt trevligt. Hittade mig en klänning, en tröja och ett armband, sen blidde de mat på salladsbaren. Mycket gott. Handlade en födelsedagspresent till Kristoffer oxå. Han fyller ju 22 på tisdag.

Sen kom vi till bilen, som inte ville starta för min söta klantiga syster hade pillrat på knappar hon inte visste var det var, men det visade sig vara till kupevärmaren som hade laddat ur batteriet. Haha. Så ringde min pappa, räddaren i nöden, så han fick komma med startkablar och hjälpa oss.

Åkte sen till Åby och sprang upp och sa hej till dem. Casper lika söt som alltid. Snart dags att han sover här en natt tycker jag.

Ne, dags att duscha, blir fest och ev statt ikväll då. Ingen lusst men det kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback