krossat hjärta.

Idag tog jag och ziza en promenad bort till Jessica och Mimmi :) tihi.

sedan åkte mamma, ariel, ziza och jag ut i skogen :)

usch, man mår fan inte bra när man inte ens kan äta. Försökte få i mig nått förut, men de gick inte. Och nu fick jag ett bevis på att det inte är bra att inte äta, gick ner på stan för att möta kristoffer, gick som en myrslok och när jag kom fram snurra de till i skallen riktigt ordentligt, trodde fan jag skulle falla ner på backen.

Skulle för övrigt bara möta honom för att få låna hans termos, ska ju ut i skogen i flera timmar imorn, sista gången på hundkursen. Blidde inge mys ikväll, han var tvungen att åka till linköping med hans vän vars pappa dött.

Så jag funderar på att ta mig några öl ikväll och se om de finns någon rolig ute. Hur bra de nu är och dricka på tom mage? Men jag är törstig.

Lägga sig i soffan och lyssna på celine dion, gamla goda tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback