skriva av sig lite.

Jadu, gårdagen. Kom dit lika sur och tvär som alltid den senaste tiden, men kan inte rå för det.
1. skyller på att jag är oxe.
2. skyller på att jag ärvt mitt humör av mamma.
3. mitt hjärta är ledset.

Ja iaf, slutade med tårar och en famn jag tycker mycket om. Men inte riktigt som jag vill ha det, men en bit på vägen. Kanske inte direkt nöjer mig med Vänner, men kändes endå skönt att höra "Emma, vill inte förlora dig, vill att vi ska vara vänner" Och jag tror på de orden.

Sen på kvällen kom jessica och erik förbi. trevligt trevligt. drack lite kaffe och kollade på tv.
när de var sovdags kom panikångesten igen och emma ringde fia. Lugnade ner mig efter en stund.

Idag har jag jobbat, vet inte riktigt hur de gick. Ja det gick väl bra, förutom att världens minsta insident får mina tårar att vilja ut.

Sedan efter jobbet åkte jag med emelie upp till ÖB :) Och sen hämtade min hund. När jag kom in i lägenheten kom tårarna och sprängande huvudvärk. Pallar inte mer.

Ja, en sak att glädjas åt, gått ner 5 kilo, och 5 till ska de förhoppningsvis bli innan sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback