ett år äldre.

Hallå.

Igår blev man ett år äldre då. :P En ganska tråkig och onödig ålder. Haha.
Först blev de en sväng med fia ner på stan. Och sedan blev de lite bråttom hem och baka blåbärspaj. Så kom pappsen och Casper och Hugo förbi. :) Sedan blidde att baka tacopaj så kom mamma o Gerhard förbi :)

Sen iväg med fia till ica, hem till anette och fixade naglarna och sedan stress hem och göra sig iordning. Sen iväg till fia på party. Rolig att så många kom. Och mycket fina presenter, så nöjd så nöjd :)

Så blidde de statt på de. Helt okej faktiskt :) Lite av vad jag fick igår, 500 kr på cubus, ny ljudanläggning till datorn, mycket bra ljud, vilken bas, mina grannar kommer hata mig. Men han som sålde den bor tydligen under mig så han är väl lite förberedd på det. :p Haha. Pengar, ljus och lyktor, armband och alkohol :) Längtar tills man flyttar så att man kan ordna och hänga upp allt fint :)

Glad över ett sms jag inte alls var förberedd på, mycket, gulligt. Hihi. Men sen riktigt besviken på en annan som jag verkligen hade förväntat mig iaf ett litet grattis av. Men inte ens de. Vänner tror jag sällan vi kan kalla oss, tråkigt nog.

Idag gick jag och ziza och träffade Johanna och tone en stund, sen hem till mamma, iväg och handla. Tvättar, ska snart iväg till mamma o äta isterband och stuvad potatis, mums. sedan ska jag väl även förbi fian sen som fyller 21 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback