så det så.

Ja började dagen med att vakna 07.05 *suck* STRESSA iväg till jobbet. Jag som inte ska stressa, lyckas alltid hamna i den sitsen. Jobbade iaf, kände mig allmänt fumlig och konstig. Men det gick ju tillslut iaf.

Skulle göra lite nytta och ringa KFAB, fick nummret till någon jag skulle ringa. Skrev nummret på jobbtelefonen i displayen bara, ja och vad händer då, någon ringer och nummret försvann. Så det gick ju inte så bra att ringa. Haha.

Fick ett telefonsamtal därifrån idag. Hm Emma, 21 år och mår illa??? Nej nej nej jag är 100% säker. Ja men måste du stressa då? Men det är ju det att jag har kommit till den punkten då jag känner att jag inte kan hantera det. Men då tycker jag att vi bokar en tid. Så nästa torsdag ska jag dit och prata lite, får se vad vi kommer överens om. Inte hans område kanske, att sitta och lyssna på folk men känns som att man litar på honom.

Hundkurs. Gick helt okej, inte bra men häller inte dåligt, vissa moment gick bra men sen för övrigt tyckte jag att hon hade bomull i öronen idag. Lyssna inte alls, pep och gnällde. Löp på G kankse? Och så hände de ju en liten olycka så fick stå och tvätta henne i rumpan och kunde inte vara med på allt. Men men. sånt händer ibland när man har långhåriga hundar, Morr. Fick en dusch när vi kom hem, schampoo, balsam och fästingmedel. Och en rehjäl omgång med borsten. Fy, små tovor lite över allt. Svansen ser för jävlig ut, tror ev att den måste bort på söndag när hon ska till frissan :/ Och mamma tycker att skägget ska bort, eller muschen eller vad man nu ska kalla det. Men kommer hon inte bli ful då? Jaja, får se hur de blir.

Ringde för övrigt lönekontoret idag och kollade antalet semesterdagar, stämde ju inte alls vad bossen sagt. Haha. Och hon ska vara schef, kan ju ingenting. Hade iaf 25+ 7 sparade iaf, så har lite semester att ta ut. :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

Postat av: Jessi

jag är öölsugen, mja inte just nu men snart! =p förresten, midsommar firas nog i kholm iallafall. frågan är bara vart.

2008-05-22 @ 11:23:29
URL: http://jelindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback