Tjej syndromet.

Ett hett samtals ämne. Det så kallade tjej syndromet. Haha. På fyllan då man alltid lyckas ringa samtal man önskar vara ogjorda. Haha. Dagen efter = med ångest. Glad nog var det länge sen för min del. Då man ringer pinsamma samtal som verkligen ångras dagen efter. Men jag tor faktiskt bara det är vi tjejer som gör så, har aldrig hört någon kille som gjort det. Därför kallas det hädan efter tjej syndromet.

Tillbaka till gårdagen. Jobbade som vanligt. Sedan blidde det fest ute i Hävla. Hade mycket roligt, medans många av mina vänner tyckte att det var sådär men jag var på. Åkte in till stan, till en astråkig fest och sedan gick vi ner på lilla krog, jag och jessica, mycket folk. Sedan var det någon som nämnde förkortningen RFF. Haha. Det stämmer helt klart.

Sedan fick man åka fin bil hem, hämtade ziza och Tiffany. Så söt, men ack så jobbig. Så nervös så man blir galen, men det har ju sina anledningar och för det andra fattar jag inte hur man kan göra så mot djur, förstört henne för livet. Men ibland blir man faktiskt galen på henne. Men hon är ju för söt. Hade två hundar i sängen, den ena, Tiffany som gärna sover under täcket och ziza som ligger på andra sidan av sängen. Mys.

Imorse, var uppe ganska skapligt och tvättade, ute med hundarna och så, sen vilade vi. Kollade på tv och sov med gämna mellanrum. Haha. Hem till mor min, var o käkade. och sedan tog jag och ziza en promenad till jessica och mimmi. :) Så roligt att se dem gå ihop så bra nu.

Sedan kom bella och hämtade upp oss, käk och sedan vin på de. Mums. Så åkte vi runt lite i bellas puma. Har faktiskt vart väldigt trevligt. Men nu är de sovdags.

Imorn blir de Norrköping för hela slanten, ska först till Åby och hämta upp mina raringar, Casper och Hugo, sedan hem till Johanna, så får vi se vad vi hittar på för skoj.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback