yesbox.

Jobbat idag, gått bra faktiskt. Härligt väder så man har fått sig lite färg :D Efter de blidde de sola på hud. Och på det fika på sultan med fia och mattan :) Sen for tiden iväg och klockan var helt plötsligt halv 6, bara och fara hem till mamma och hämta hund och bil.

For till vingåker, körde lite i ringen och sedan blidde de en promenad med alla hundar genom vingåker. Haha. Bestämde mig nog för att de blir rockie i höst. Många säger ju att vi skulle klara av det. Och när marie säger de så borde jag nog lyssna :) Ska bli spännande, lite mer lydnad. Grund för tävlingslydnad. Tror inte inte jag tänker tävla henne i lydnad men vill endå ha den sortens lydnad på henne. Sen vet man ju aldrig, kanske tycker vi att det är riktigt roligt.

Imorn ska jag iväg och prata lite efter jobbet. Hoppas de gör någon nytta, kanske kommer fram till något vettigt.
Och beställde även liten fotvård på söndag hos anette, dyrt, men ska tydligen vara väldigt bra. Det är inte riktigt som fotvård, utan mer djupgående. Massa massage och så. Måste unna sig lite ju.

Jaja, betala lite räkningar och sova kanske. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback