always be like this?!

But you're just a boy
And you don't understand
How it feels to love a girl someday
You wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed


Jaha, så gick det så bra, eller inte. vafan ska det alltid vara såhär, kaka på kaka, hur mycket ska man orka?!

Idag var jag på kurs trotts allt, trodde inte jag skulle orka, mycket jobbigt men det gick ju. En dietist höll föredrag på morgonen sedan fick vi prova på näringsdryck och maten de äldre får i matdistrubitionerna. Över förväntan faktiskt. Och tro det eller ej, men emma eriksson testade strömming för första gången i sitt liv, jag som inte är fanatiker av fisk i vanliga fall tyckte inte riktigt att de där smaka så gott häller :P

Efter kursen gick jag bort till jessica, så for vi hem till mig. Skön med lite sällskap. Jag är glad att jag har er mina vänner. <3 Men ibland skulle det vara skönt med en annan som stöttning, konstigt, med tanke på att jag befinner mig i samma sits nu som hon gjorde då och man får ingen förståelse alls för att det har blivit för mycket för mig med allt, kroppen säger ifrån. Men vafan man kan ju inte gräva ner sig och inte häller skylla på allt utan man måste fixa det själv. Är faktiskt besviken mamma. Orden sårar mer än stöttar. tyvärr.

ne, natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback