Fredag

Drog iväg till Åby, ingen hemma. Så ringde pappsen, han förklarade hur det låg till. Inte länge sen vi var med om det ju, så får du gå igenom det igen syster yster (kramar om) Så åkte bort till dagis och hämtade busfröna med annmari ist. Sen hem till pappsen en stund, sen iväg till city gross. Lönar sig att åka och handla med annmari och pappa ibland, eller alltid. haha. Sist fick jag en massa blommor och idag var de en påse fullt med saker jag behöver :) Tack tack :)

Tillbaka hem till pappa. käkade och busade med älsklingarna. Men de två tillsammans lika med väldigt vilda. Haha.

Sedan hem till stan, hämta mikis och jimmy, skjussade dem bort till mamma, hämta mamma och gerhard och sen hämta upp mikis och jimmy igen och körde hem dem.

Nu sitter jag här och lyssnar på Sibel - make believe och väntar på om jag får skjuss bort till brudarna eller inte.

Var på bästa humör enda tills mamma kommer och förstör allt genom att anklaga, gapa och skrika på mig. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback