hundemma.

Fredagen:  Party i krämbolsstugan, mycket trevligt =) Så blidde de s.light, men står fortfarande kvar vid att jag hatar stället. Men vad gör man inte för syster yster som fyllde 18 år. =)

Lördag: Ganska lugnt hela dagen, var hemma hos mamsen, gick till konsum och fick lite mat handlat av mamma, hihi. snäll mamma man har. Så busade ziza och fjullan med simba. :) sedan satt cissi, jessica o jag här och drack lite. Så blidde de statt på de, mycket roligt faktiskt. Men en sak känns faktiskt fortfarande  men de är klart de tar tid. Träffade H, frågade hur de gick med tosse och så, jodå de går bra. Jasså är de ni nu eller? Ja de är ju det. Det är du värd emma efter allt som hänt. Värmde i mitt lilla hjärta, men började fundera på hur sjutton gubbar han visste allt. Frågade Kristoffer men han sa att det var jag vilket de defenetivt inte är, vi vet ju vem glappkäft är så sätter hundra spänn på de.

Söndag: Upp skapligt och åkte ut till ramsjöhult på tipspromenad, så skönt så. Och kul för hundarna, få springa i skogen lite. Känner mig faktiskt stolt över min lilla darling, så duktig så.

Sedan kom vi hem och då fick hon hoppa in i duschen, så blidde de borstning i en och en halv timme, så nu är alla tovor borta, så blidde de kloklippning på de oxå. Nu är hon så fin så fin.

Sedan satte jag igång med storstädning, gnott i alla hörn. älskar rent o fint, börjar nog känna mig som strå, städar för jämnan ;) Så blidde de tacopaj, så kom jessi förbi en stund :) Men känner mig som vanligt inte så social, för mycket i min hjärna just nu, vet inte vart jag ska ta vägen med allt, oron gnager i mig. Det får absolut inte hända!

Ja så blidde de dusch och göra sig fräsch o fin, och nu blir de sängen. Jobb imorn 07.15 - 15.00

saknar söt. Skulle setts idag men lite förhinder. Får bli en annan dag. Nu finns de ju mer tid, när huset är klart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja det är bra! Få städmani du också ;) vem e karln på bilden??? DIN? :) Du måste ju skriva sånt!!!!

2008-10-13 @ 10:25:09
Postat av: emma.

vem tror du att de är strå? Ja det är karln :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback