Måndag

Sovit skapligt inatt, skönt det. Men vakna upp o hade riktigt jobbigt att andas.
"Emma borde jag skjussa bort dig till akuten?!"
"Ne, det behövs inte"
Envis som man är, kippar efter luft och panik med tårar. Hur många gånger man än vart med om att inte kunna andas ordentligt så slår paniken endå in i vanlig ordning och inte blir det lättare för det. Men efter en stund blev de lite bättre iaf. Och har varit bra enda tills man börjar stressa runt och gör allt möjligt i lägenheten, allt för att slippa sätta sig och plugga. Man kommer på alla andra saker som är viktigare, men hur viktigt är det igentligen att bädda rent i sängen och springa runt och tända ljus över allt?? Haha.

Men nu har jag iaf beställt ny medicin som skulle vara inne på apoteket inom 2 dagar.

Ja annars idag då, fian var över och fikade lite på dagen. Gick förbi en sväng till mamma och sen har jag sprungit runt här och fixat och donat. Tänkte försöka ta mig i kragen och skriva lite och sen är de dags att laga lite mat till fian kommer runt halv nio.

Jaja. allt för mig sålänge. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Strå

Vad pluggar du för ngt?

2008-10-06 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback