Söndag

Igår var de ganska lugnt. Vaknade ganska sent, och sedan blev de att hämta hund hos mamma. Var där en stund, sen bar de hemmåt och städa lite. Gjorde mig iordning och for till mamma för lite käk. Sedan gick jag och ziza bort till fian där hon och anna satt och drack. Mycket trevligt. :) Sedan tjatade jag över söt och så kom även cissi och mattan.

Men vi drog ganska tidigt, åkte ner och hyrde film, vantage point. Så blidde de tidigt i säng, kändes faktiskt bra att lägga sig tidigt eller skapligt en lördag och veta att typ alla andra vaknar upp bakis och trötta efter gårdagen på statt :P

Men pigg vet jag inte om jag vaknade upp till, hostat hela förbannade natten, blir tokig på detta.

Ja, men idag har de varit bullbak och mockarutor på schemat, plockat och donat och haft mig, jag som skulle vila?! :S

Får bli imorn för då har jag bara plugg på schemat.

Ja för övrigt så kom jag precis på att jag glömt söndagsmyset, fyy på mig. Men har inte hört nått från damen häller så kanske även hon glömt? :p

Det blev visst fotboll där ute på tv:n och det hade jag ingen lusst att kolla på så hamnade här ist. Men blir nog sängen för min del, huvudvärk :S Jaja, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, sorry... drog bort till johan istället o glodde på film. så jag svek idag! =p får ta igen det i veckan istället ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback