torsdag

hemma idag, jävla förkylning. Börjar ledsna på att aldrig bli frisk.

Lämnade ziza hemma hos mamma en stund så att ariel fick sällskap, sov lite. Så kom jessica och emelie på kaffe.
Så blidde de köttgryta hos eivor :) Så passade jag på att gå förbi söt och pussa lite på honom.

Pratade med syster yster i telefonen.
Casper och Hugo hade legat och tjattrat lite häromdagen när de skulle sova.
Så hade de rabbalt upp alla de älskade.
Så sa Casper : Mamma jag vågar inte pussa emma.
Så hade Hugo vänt sig om och sagt : Det gör jag!

Är de inte för söta. Älskar dem av hela mitt hjärta, så därför tänkte jag åka och hälsa på dem imorn :)

Ne, tvn en stund och sen försöka sova. Upp och ringa jobbet imorn, och innan dess bör jag ha bestämt mig för om de blir jobb i helgen eller inte, men lutar åt att vara hemma, måste fan bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback