dålig bloggare.

Jag är en dålig bloggare. Jag vet jessica ;) Höhö.

Ja, annars, i fredags var jag med jobbet och käkade på olympos med jobbet, tackade av 2 st som slutar hos oss, sen fortsatte festen hos H. Men gick ganska snart, kom på att jag hade glömt bort damen hos mamma. Men hon fick stanna där, for ner på stan och kolla läget, men gick ganska snart hem, kände mig inte på humör.

I lördags var jag på fest med sötast, trevligt trevligt. Sedan blidde de statt så klart, träffa endel kända ansikten. :)

Igår var de mys hela dagen, låg väl i sängen till 16.00 typ, sedan blidde de en promenad bort till öster för att hämta bil och mat på väg hem. Sedan blidde de film med jessi och emma w. :) Hihi. Söndagsmys är ett måste.

Idag har jag jobbat. Åkte hem lite tidigare, hade det ganska lugnt :) Betalade lite räkning och sånt skit. Insåg att jag är riktigt jävla pank, inga pengar kvar. Allt har blivit en dum ond cirkel, men även om endast 70 kr finns på mitt konto och jag inte har handlat någon mat ännu så tänker jag inte låna. Känns som att de enda som går bra just nu är att jag inte är singel längre efter 3 år. Haha. De ni ;)

Ne, tycker mamma ska komma snart. Tråk att sitta här. Funderar även på att radera datorn även om jag inte vill förlora all min musik, för jag hatar den just nu och utan internet kan man ju inte leva. Haha. Datanörd ;)

Pusshej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Strå!

Hålla på å inte vara singel :D :D vad kuuuul mus!

2008-09-29 @ 18:23:00
Postat av: Jessi

Haha. =p nu är jag glad igen.

Postat av: Jessi

förresten, nu är det bara jag kvar ;(

2008-09-29 @ 20:11:30
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wohoo uppdaterad :-) Puss sis ;-)

2008-09-30 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback