halsont

Igår var de filmmys :) Blev Jessica, tosse och jag. :P Eftersom vissa bangade ;)

Idag har jag jobbat, gått bra, men kroppen är inte riktigt fith for fight ännu. :S Så det känns.
Och när man kom hem började halsen tvärstrejka, känns som 40 knivar eller nått, blir lövåsen imorn. Öronen är oxå paj ju *suck*

Så kom emma w och jessica förbi på en cigg och sen kom även emma och drack lite kaffe. :) Alltid trevligt med sällskap.

Skickade in ansökan till högskola idag iaf. Ett måste på dagens lista. Så skulle de bli plugg oxå, men vet inte om jag orkar. Men de måste göras innan torsdagen iaf.

Ja, och så cyklade man runt och funderade lite i vanlig ordning. och det slog mig, att jag inte har något behov att ringa dig, och det känns bra, så det är ju upp till honom då tänkte jag, och eftersom jag inte hört nått så betyder inte vänskapen ett skit.

Men så ringde min kära telefon och ni kan ju gissa 5 gånger vem det var, Och det kändes bra, kände ingenting faktiskt. Jag har början på något nytt och det känns för jävla underbart! Det jag skulle komma till iaf, är den där förbannade radarn de måste ha på sig. Haha.

Ne, soffan. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Jessi

den där radarn är helt sanslös. fan.. =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback