killar med radar.

I fredags blev de kräftkalas ute hos Emelie och staffan. Mycket mysigt och trevligt :)
Ja, sedan fick jag mig då en överraskning, hade ju defenetivt inte trott att det skulle hända igen, men ingen annan är nog mer glad än jag. Haha.

Ja, som jag sa till jessica i telefonen i torsdags "Nu skiter jag i det här, ingen ide" Men vad får man för samtal på fredagskvällen då. Haha. Som sagt, de måste ha någon radar på sig som känner av. :P Men lite jobbigt att höra "Jag tycker om dig, jag känner något för dig annars skulle jag inte vara här nu, men jag har svårt för att låta folk komma mig in på livet" Men vad är problemet då?!!! Kan väl inte vara så himla svårt, vet ju att det finns någonting där, något alldeles extra, sånt känner man.

Men men, lördagen blidde de Norrköping + ikea med emelie och cissi :) Körde automaten, lastbilen och de gick superbra enda tills jag kom hem och skulle köra in den på mammas tomt, råkade visst skrapa emot grindstolpen, men jag skyller på bussjäveln som stod där, kunde ju inte ta ut svängen ordentligt *suck*

Sedan blidde de fest på kvällen, droppade in en hel del folk här :P Inte riktigt vad jag hade trott men kul endå. Statt var väl inte riktigt någon höjdare, som vanligt. hehe.

Och söndagen spenderade jag med att städa och sätta ihop lite möbler, mikis och jimmy kom förbi och hjälpa mig. Tack tack :) Sedan kom jessica över och kollade på film, eller ja, sov kanske man ska säga ;) Haha.

Ne, dags för sängen kanske. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback