vilsen.

Jaha, i lördags var de partaj här, som vanligt droppade det in en massa folk, men det är roligt :p Sedan blidde de statt, som vanligt med andra ord. Mycket trevligt denna gång. Lite smått jobbigt oxå.

Min hjärna säger en sak, mitt hjärta en annan. Tycker om honom sjukt mycket, men vafan ska jag sitta o vänta hela livet på att någonting kanske händer? Ne jag vet faktiskt inte om det är så smart när man även endast passar att umgås med på andras vilkor. helst på fyllan oxå. Då känns de ju inte riktigt som att han menar allvar med "Jag tycker om dig sjukt mycket, men jag vill inte ha något förhållande just nu" Och så börjar man tveka, känns så mycket lättare att ha det såhär än att kanske bli sårad igen. Livrädd. Men man borde kanske ge det en chans?!

Ja, annars idag har jag varit ledig. Käkade lunch hos mamsen, och så var jessica och memme här på lite fika. Inte så mycket annat som hänt. Skulle ju på "dejt" men så blev de inte. kanske i helgen ist.

ja just, kanske ska ta hand om en liten rocko för ett tag, ska se om han går ihop med ariel bara. Han behöver lite gränser och en ny start på uppfostran. Och jag tror innerligt på att han kan förändras. Han och ziza hade mycket roligt ihop igår, men han kände väl på sig att hon skulle löpa,  ( men han är kastrerad som tur är) vilket hon började göra inatt, syndes i sängen imorse om man säger så. Hehe. Behöver köpa tikskydd.

Ne, bädda rent i sängen, ta en dusch och lägga sig på soffan och kolla på film. Bye!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ledig i helgen :-D ?

2008-09-11 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback