dålig bloggare.

Ja, de händer inte så mycket i mitt liv just nu. Koncentrerar mig på skolan just nu, tenta den 24:e och jag både vill och måste fixa den eftersom omtentan olyckligvis infaller sig på min systers student och det vill jag defenetivt inte missa.

Igår skulle de ha kommit någon o demosrerat en dammsugare och på det viset göra rent min säng :P men de dök aldrig upp någon, konstigt. Läste lite senare att det var någon annan som de hade gjort lika dant med. Men men, jag lider inte för de. Haha

Ja, brorsan fyller 18 i helgen, men jag åker nog ner helgen efter och firar honom i samband med caspers födelsedag, han blir 5. Fan vad tiden går fort då. Tyckte nyss jag höll de lilla knytet i min famn :P Men nedå de va fem år sedan. Haha.

Skulle ha varit hundkurs både igår o i tisdags men tösen är inne i sitt höglöp så vi fick stanna hemma. Blir agility på söndag oxå så då ska vi  väl kunna åka.

Ne nu har jag inte tid med detta nå mer, ska dyka ner i boken en stund till sen är de jobb 15.45 till 20.30, i trädgårdsgruppen, scary, aldrig jobbat i den gruppen, men där ska jag väl hitta gatorna tycker jag. Haha

våran granne hade pratat med sin chef om jobb åt mig oxå, på hemtjänst centrum, så får se om hon ringer, för de behöver ju vikarier. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad skumt! Han dök inte upp hos Dessan eller Alec heller!!! :S Men hos alla andra!!!

2009-04-16 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback